when apan got the groove back.

Idag känner jag mig lite käckare, hurtigare, och snäppet renare. Igår var det fan kris i hjärnbarken och jag funderar på riktigt om ena hjärnhalvan gått i ide eftersom jag satt och lyssnade på Beyoncé hela dagen, "single ladies", ni vet där hon hoppar runt i baddräkt och fjantar sig.
Ja vafan, man kan ju inte vara på topp jämt, right? Idag ska jag iväg till stan igen, klippa och klistra lite i vanlig ordning, blir nog svinbra.

På tal om Beyoncé hittade jag guldklipp med Justin timberlake i baddräkt till "single ladies".
Justin timmersjö är ju så käck, jag gillar honom. Käcka killen. Vill föda honom ett barn.






...Och när jag inte trodde att det KUNDE bli bättre hittade jag det här;



Jag har skrattat så jag grinar hela morgonen. Underbart.

Kommentarer
Postat av: elakaste barnet!

OHHH MYYYY! gillar att pungen sticker ut ibland, hahaha! underbar kille :-D

2009-08-07 @ 21:14:47
URL: http://elakastebarnet.blogg.se/
Postat av: apan

haha, ja eller hur! fantastisk kille!

2009-08-08 @ 17:22:23
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0