BIG FAIL

RÖVEN!!

Okej, ringde o sa att jag inte kunde komma till örebro idag och frågade ifall jag kunde komma nästa vecka eller så istället. Men det kunde jag tydligen inte. Skulle komma massa andra tjejer o provjobba då istället, så vi skulle höras "efter nyår". Känns ju som att jag brände mina broar rätt rejält och att jag är en idiotjävel som inte åkte dit. Kommer ju garanterat inte att få det jobbet nu.

Å andra sidan hade jag inte gjort ett bra intryck idag, har blåsor under hela fötterna och ögonen känns som klister. Hade lixom inte funkat *intalar migsjälv*.
Förhoppningsvis så har jag kanske en bra chans att få det jobbet jag var på igår, och får jag det så kommer jag leta upp en lägenhet snabbare än blixten i stan, fixa busskort och härje runt varje dag.

Det var kul igår! väldigt jobbigt, men kul! Den salongen jag var på hade endast klippningar, så jag stod och klippte HELA dagen, kände mig som stålmannen igår och slocknade tio. Skönt att vara trött faktiskt, och tjejen som ägde salongen ville ge mig betalt! Jävligt oväntat, men jag blev jätteglad eftersom frisörer nästan aldrig gör så. Stor eloge till henne!

Nej nu skall jag ta mina blåsiga fötter och ta ett bad. Jävlar va gött.
kjam

Kommentarer
Postat av: Kirre

ja har en massa klasskompisar som pendlar till å från kristinehamn, så de passar ju bra. det går ju en buss dit gemon skattkärr :)

2009-12-03 @ 14:12:13
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: apan

ja precis!!

2009-12-04 @ 11:07:24
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0