CV-kurzen.

Idag ska jag på någon slags CV-seminarium. eller kurs. Jag blir rastlös bara jag tänker på det. Hatar såna där grejer. Och det känns ju inte bättre av att vi skulle sitta och skriva tills vi blev klara, "kan ju ta flera timmar", sa coachen.
Javisst. Säkert. Right.

Orkar som mest sitta still i 15 minuter, sen kommer jag få ont i röven och attackskriva CV:t på fem minuter. Är värdelös på att sitta och "plugga", eller koncentrera mig på grejer. Inte min grej. Har försökt övertyga honom att mitt CV redan är SKITBRA! Och att jag fick hjälp av en höjdare Tele2, men inte ens det hjälpte.

kdjdhjso/&%%&&&!"""#=="""!?=?)!!!!!



bjur på lite götta från Zeitgeist istället. Bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0