Peter sipen

Sorry, pissekass uppdatering idag. Men jag vet att ni giller mig ändå. Har rännt runt på stan och i mataffärer idag, sen däckade jag på soffan i ett par timmar efter matkoma. Gött dä.

Igår var en fin dag. Var hos suddiz på förfest med le brudz o myste oss. Satt o bråkade om vilken radiokanal vi skulle lyssna på, ingen vann.
Sen drog vi till Koriander och discodansade med Peter siepen. Han var fräsig. Hannill blev full, det var rätt kul. hehehe. Antagligen första gången jag sett henne ordentligt på kanelen.

En tölig tant i lusekofta satt o tölade med oss. Hörde inte ett ord av det hon sa.
Alla på Koriander är "Monki-tjejer". Ser skitsnygga ut och skulle antagligen aldrig sätta på sig nåt från Gina Tricot. hehe.


jag o hannill. fnizz-hannill. hihiii!!


och där stod dom, och posade i spegeln, helt plötsligt dök jag upp från ingenstans!!! BATMAN!


HOW YOU DOING??


helt sant.



nästan sant.

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha! skäms lite...hoppas jag inte var för dryg?! hade dretskoj iaf=)

2009-12-21 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0