B00bs

Idag gjorde jag något helt fantastiskt, jag köpte en ny behå! Det var fan på tiden, jag har inte köpt ny bh på ett år, och den "nyaste" jag fick, fick jag utav mamma. Inte coolt. Och alla som känner mig lite för väl vet att jag egentligen har en riktigt tacky underklädsstil jämfört med mina övriga kläder. Konstigt nog älskar jag såna där vrålfula spetsgrejer med massa bling bling o skit, ungefär som en Big Mac med extra allt på. I tvåan på gymnasiet hittade jag den ultimata behån, den var skitliten och jätteobekväm men den var helt full med paljetter. Jag såg ut som en discokula, så jävla fränt!

För övrigt är det helt okej, chefen bad faktiskt om ursäkt för sitt bitchiga beteende hon haft på sistone. Förvånande. Annars har det inte hänt så mycket, isåfall hade jag nog inte skrivit ett halv inlägg om min nya behå. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe, paljettbehå och snäll chef är väl ämnen att ta i beaktning helt klart :D

2009-02-26 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0