bråkigt

Idag rök jag och chefen ihop nåt så förjävligt. Det började med att hon fortfarande påstod att jag klippte en tjej på två timmar, det blev jag lite grinig över eftersom det inte var sant. Högst en timme var det, knappt det.
 Sen ringde hon upp alfa-kassan för att se vad jag sysslade med där, det gjorde mig ännu vansinnigare. Det kunde jag sköta själv tack.
Sen bröt helvetet ut, hon talade ner till mig, och sånt pallar jag inte. Hon förklarade en skitsimpel grej och avslutade med meningen "Ja, eller är det för komplicerat för dig?" Jag svarade att "jo, det är för komplicerat, jag är ju dum i huvudet".  Då blev hon skitförbannad och började skälla, och jag skällde tillbaka. Förklarade att man inte talar så till folk.
Efter det har det funkat skitbra och vi har kommit jättebra överens. Fan vad skumt. Behövde väl rensa luften lite.

Känner mig lite som stålmannen. eller kvinnan kanske. "Ingen av mina andra anställda har någonsin pratat med mig så" sa hon. Men då är det nog dags att hon vänjer sig.

Dricker vin. Behövdes en styrketår. Mycket.

Tack förresten, ni är bäst, gör mig klad!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan va nice :) Det är jätte bra att du säger ifrån, oavsett det är en chef eller ja vem fan det än må vara så har ju absolut ingen rätt att bete sig så mot en.

Inspirerande :)



Gött att höra att det blivit bättre så här efter oxå :)

2009-02-04 @ 20:44:13
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: ubu

Ge henne en lavett så att löständerna yr.

2009-02-04 @ 22:54:57
Postat av: Sara Hell

håller med ubu!

nej men ärligt, du har ju inget att förlora! gör din grej och gör det med värdighet och behandla henne som hon behandlar dig! kan ju hoppas på att hon får en religiös upplevelse - inser att hon varit ett as hela sitt liv och sadlar om till att bli vettig och skänker dig salongen för att flytta till japan och bli budhhistmunk. hade vart nåt va :P

2009-02-05 @ 00:13:41
Postat av: Kajsa

men din chef verkar ju fan värre den jag hade i höstas. jävla puckon! gött att du slipper snålkärringen snart.

2009-02-05 @ 12:36:27
Postat av: apan

evelina: haha, jo men det måste man ju! jag orkar inte gå omkring och vara förbannad, då äre bättre o lufta ju!



ubu: haha, ja det ska jag nog göra. ska tänka på det först.



sara h: hahaha! du har lika vilda fantasier som mig märker jag, skaff en blogg föffan!



kajsa: ja hon är ett rikspucko. helt sant.

2009-02-05 @ 21:05:10
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0