Facket.

Eftersom ni är väldigt intresserade av mitt jobbtillstånd så ska jag berätta för er varför jag inte går till facket. Jag är inte född i farstun, jag förstår att det människan gör är oetiskt och jävligt elakt, och jag hade faktiskt tänkt att gå till facket och kolla vad dom tyckte, men så fick jag reda på att tjejen som jobbade där innan mig HADE gått till facket, men dom kunde inte göra något, finns alltså ett kryphål som chefen hittat, den jävla ormen, så facket kan alltså inte göra något.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

klart du inte är född i farstun! och vafan man måste ju överleva också! :S

men hur fick du reda på det? knappast av din chef va :P eller hon kanske använder det som en terrormetod...

2009-02-11 @ 15:02:44
Postat av: Kaka

haha precis chefen: "ja gå till facket du, men bara så du vet så finns det ett kryphål som jag känner till så de kan inget göra, mohahaha"



tycker fortfarande du ska dit, regler ändras hela tiden.

2009-02-11 @ 16:46:27
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

sara h: haha, nej, vi har en praktikant på jobbet, hon sa det.



kaka: nja, hon var ju där för någon månad sen, så fort hinner det nog inte ändras.

2009-02-12 @ 10:33:42
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0