Idag..

Idag smäller det! jävlar i min lilla låda. Ska börja jobba hos chefen idag. Är inte sugen alls, sitter med hjärtklappning och dessutom vräkte i mig alla jävla kakor till frukost så jag känner mig ännu mer skakis. Jävla skit, får jogga till jobbet.

Dock sov jag som ett spädbarn inatt, kom fram till att det är ingen idé att ligga och vara förbannad på chefen när jag ska sova, så jag tänkte på sånt som gör mig glad istället, typ fina vänner och sånt där. Mycket bra.

Nu ska jag göra ett tappert försök att resa mig från stolen och släpa mig in på toan. Önskar lite i smyg att mina ben  slutar att fungera, eller att jag skulle förlora synen en dag eller två. Hade ju varit något att skryta om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0