nejnujävlar.

Megatrött idag. Fick bara lite utskällning av chefen. Ville slå henne lite i vanlig ordning. Sitter och suger på min tredje öl. Smakar malt, jäst och humle, på ett bra sätt.
Har "hjälpt" till att flyttstäda Renées lägenhet. Var så jävla trött att jag mest satt ner som ett kolli och undrade vart jag var egentligen. Emma skötte det mesta i megafart och jag gick i ultrarapid.
 Låda däääär, låda hääär, kastrull dääär. Emma; lådahärlådadärojojkastrullerdär! Jävlar i min lille låda.
Inatt ska jag sova jättegott hela natten! Lovar det, då kanske jag orkar en vecka till. Får se.

Godnatt era gamla stofiler! (haha, är det någon mer än jag som läst Kapten stofil? så jävla bra alltså.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahhaha men vi var jätteduktiga =)

2009-02-07 @ 12:17:22
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0