Pizzaehu?

Saker man kan göra istället för att städa:
- spela guitar hero i två timmar (jag måste vara den ENDA människan som faktiskt kan bli sämre på något trots ihärdigt tränande)
- äta pizza och konstatera att den smakar lök, trots att jag inte haft i någon lök? Är det mig det är fel på? Eller pizzan? Eller har Emma hällt i massa lök när jag inte såg?
- slagit mig i sidan av huvudet i hopp om att jag får tillbaka hela hörseln. Funkade nästan, nu hör jag halvbra istället.
- räknat småsår på händerna. Jävlar vad många dom är!

Men nu ska jag ta tag i det! NU! städa!

Måste bara göra ett litet tillägg ang. pizzamysteriet, Emma, min kombo, är helt vansinnigt förtjust i lök. Jag har aldrig träffat något som älskar lök som emma gör. Hon har verkligen lök i ALLT. För ett par veckor bjöd hon mig på äggröra med lök, och jag är ju så jävla känslig just för lök, så jag satt och petade bort dom massiva lökbitarna och försökte hålla god min, och när jag petat bort det värsta så insåg jag att jag var lurad, det var inte äggröra med lök hon bjudit mig på utan lökröra med lite ägg. haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha lök e ju smaskens ;)

2009-02-14 @ 13:03:38
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0