sjutton

Vi har en praktikant på jobbet som heter Carolina, fast hon kallas för Lina. Väldigt förvirrande. Hon är en lite sån där "black metal tjej" (tror jag hon sa? finns ju så många genres nu för tiden, orka hålla reda på alla), skittrevlig. Hon fyller snart 18, jag känner mig jättegammal när jag ska berätta grejer som jag gjorde när jag var "ung".
När jag var sjutton tyckte jag att alla som var över 20 var skitgamla och fattade inte riktigt själv att jag faktiskt någonsin skulle bli äldre överhuvudtaget.
 Men jag får ju faktiskt alltid visa leg överallt, och ibland kommer jag undan med "barnbiljett" på bussarna. Hoppas det funkar när jag blir 35 med. Eller så kanske jag blir som han Benjamin Button, jag ser bara yngre och yngre för varje år, och när jag är typ 40 ser jag ut som en tolvåring, som står där vid disken och hytter med näven åt kassörskan när jag ska köpa snus och hävdar att "jo, jag är minsann äldre än jag ser ut" haha. Vore ju något.

nåväl, När jag ändå är inne på samma spår tänkte jag bjuda på lite ungdomsbilder från min tid som tonåring. Det var fina tider det.

klick så blir de större.








det här är ju en klassiker, kallar den "gråtande tonåring", och det var skithäftigt med digitalkamera! Vi fick låna en av Jonas (tror jag) och klädde ut oss och tog massa kort. haha.

Tror ju att jag lagt ut dom här bilderna förut. Men skitsamma, jag är rastlös, så varsegod. Ska lägga mig i sängen o softa lite snart, varva ner kanske.

Kommentarer
Postat av: Räv

Yes det var min (eller min fars) gamla digitalkamera som hade en diskett i sig :D Kunde väl ta 13 bilder eller så sen var det fullt. Det bevisar ju bara hur gammal den bilden är ;)

2009-02-06 @ 00:34:29
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: apan

haha! ja, men man var ju inte så kräsen på den tiden heller. ;) då var det ju döcoolt!

2009-02-07 @ 14:19:44
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0