stackars apan.

Jävligt ironiskt alltså, igår hoppades jag att jag blev sjuk, och vet ni, här sitter jag i hela min prakt = sjuk! Inte sådär skitsjuk egentligen, men tillräckligt för att slippa gå till jobbet. Nu har jag ångest över andra saker istället för att gå till jobbet;

* fixa iordning i mitt rum, alltså städa, det säger jag jämt, men jag gör det aldrig, men å andra sidan...jag är ju sjuk... jag kanske blir sjukare om jag städar runt alla bakterier?
* plugga, jag gör det ibland, för att det är kul, läste lite imorse om bakterier och huden, jävligt äckligt men intressant.
* avsluta projekt, minns ni min bok? Näe, inte jag heller, jag har ett par teckningar jag borde rita färdigt oxå.
* gå ut och köpa något ätbart, men då måste jag ju gå ut härifrån! Herrejävlar, men det är fint väder, men jag har ont i halsen...tänk om jag blir ännu sjukare? Tänk om någon hostar på mig? Vet ni om att dom flesta baciller är luftburna? dom flyger runt i luften och attackerar små oskyldiga människor.
 Ska nog inte plugga mer idag iallafall.



Jaha, nu har jag varit på affärn, gjorde ju inte saken bättre, mär faktiskt ännu sämre nu. Jävla skit.


översättning:
 I´m sick and I hate it. Gonna cock me some championsoup, maybe it will heal me?

Kommentarer
Postat av: Kreten

bjud hem nån - då måste man städa :)

2009-02-11 @ 23:01:39
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0