the munchies

Idag har jag haft "the munchies" hela dagen, "crawings" bah. Jag hoppas ni är lika kassa som mig på engelska och förhoppningsvis inte märker att jag stavar som det låter. haha. Kristin berättade förresten sist jag var i Karlstad att hon hade pratat om mig med en kompis och kompisen hade sagt "Lina, är det hon som inte kan texterna i låtarna?" Hahaha! Kul att man är känd för något iallafall.
På tal om känd, jag har faktiskt börjat sprida mitt budskap runtomkring på internet! Jag börjar bli världskänd! Det är nästan helt sant! Snart är det jag och Blondinbella i en boxsningsring, jävlar vad jag ska spöa henne. höhö.
Kanske borde jag börja skriva på engelska istället? Så att alla förstår?



translation;
Soon I´m gonna rule the world, I´m gonna be totally famous, and I gonna kick Yellow-hair-Bella in the guts, because she is not as cool as me.





(Googla bilder på "Sugarmonkey" , eller på "sockerapa", så fattar ni ju hur jävla känd jag faktiskt börjar bli)

Kommentarer
Postat av: Palle

Yellow-hair-Bella var bästa översättningen nånsin!

2009-02-07 @ 15:54:53
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: apan

haha, visst vare? jag ska bli engelsklärare i mitt nästa liv

2009-02-07 @ 16:00:31
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Kaka

Inte lika kul att googla bilder på "simkaka" , får mest frågan "menade du daimkaka?"

2009-02-09 @ 15:15:24
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0