sjuan

Snart är det tio år sen jag gick ur grundskolan. Fan vad skumt. Hittade ett brev som jag skrev till migsjälv i sjuan, som vi fick i nian, haha! Såhär står det;

Tja cooling!
Varför hatar jag rökare? Jo för alla är dumma i huvut, särskilt en Daniel, han är en kines och är dum i allt. Hoppas jag aldrig röker för det gör bara idioter. Just nu sitter några skitungar bakom mig och svär och livet är pest för alla hatar mig och jag är ful och allt sånt. Men ändå är det rätt sköj att börja 7:an för man känner ingen. Denna veckan har jag gått ner 1 kilo och det var bra. Jag hade en kanin jag gav bort. Och jag gillar en kille i 8:an som heter Tomas. Men allt är pest som du vet, men nu ska jag berätta att igår var det kul för jag och Gita var med en snygg kille som heter Henrik. Fan jävla rökare som sitter bakom mig, de pratar om att de stinker rök.  Från LINA.

Varför skrev jag så för? Vad synd att jag skrev att jag var ful och fet, för det var jag ju inte, jag var rätt söt när jag började sjuan, hade en kortklippt blond page och diadem och noppade ögonbryn.

Ibland undrar jag vad dom gör, högstadiepersonerna, hade varit rätt kul att gå på någon slags klassåterträff, så kunde dom se hur jävla bra och snygg jag är. Och trevlig såklart. (tackar som frågar, självförtroendet är det heller inte något fel på)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0