försäljarna

En av fördelarna med att vara frisör är försäljarna. Dom är som en flock med rävar som irrar runt från salong till salong, förvirrade, sluga, och skulle lätt kunna offra sin egen mamma för att få sälja lite wellaschampoon, eller vad det nu kan vara.
Oftast är dom skitduktiga, och är dom det så är det en stor nackdel för mig, som ni vet är jag fantastiskt lättövertalad och lite...eh.. "naiv", och i såna sammanhang skulle dom nog kunna sälja på mig ett vattentätt sugrör
.
Men om dom inte är så duktiga kan man få ut mycket av en försäljare, t.ex "gratisprover". Skitbra! Klart jag inte köper skiten isåfall, då har jag ju redan fått schampo/vaxer, whatever så jag klarar mig ett tag. hehe
Tack för det frisöryrket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0