gammalt groll.

2008:

Januari:
-tappade mobilen i kaffet.
-fick jobbet i västerås.
-sökte febrilt lägenhet i västerås


februari:
-sålde lägenheten i skoghall
-flyttade till emma på runeberg-mansion.
-fick dille på disco och försökte lära mig "the hustle"
-lekte med suddens systemkamera

-fyllde 23
-klädde ut mig till karl och konstaderade att jag var rätt ful som karl.


Mars:
-blev orangehårig.

- svängde fötterna på västerås hippa inneställe. (BMB)
- började hata Greenpeace ännu mer
-hälsade på karlstad första gången.

April:
- blev tokfrälst i bloody mary.
- klippte mig halvkort.
- laddade film som en idiot.

maj:
-började plita mer på mina serier.
-partajade vilt
-drog till skövde.

juni:
- fick en spetsig tå av okänd anledning
- badade bubbelpool med emma en hel natt
- såg på hästhoppning live.
- åkte i en skitstor militärlastbil och somnade på en högtalare.
- träffade nordman
- slutade röka

juli:
- tina, emmy å sudden kom hit o härjade på power meet!

- blev lilahårig
- drack lite klorin
- hittade en AC på salongen, lycka!
- drog till Karlstad med Emma o Jimpan.
- prövade emmas solarium, fick en illröd röv.

augusti:
- var på annas o peters bröllop. aw!
- åkte till stugan i Faggan o badade.

- tappade min sax i golvet och fick en snorkass låne-sax.
- började spara ut mina ögonbryn
- anne-lie hade superskojj 50-årsgallej här!
- emma fyllde år!
- sudden hälsade på

september:
- klippte lugg
- drog till karlstad
- någon snodde flaggan på jobbet.
- vann tävling på Karlstads Nya radio
- åkte bagagelucka med sudden i karlstad


Oktober:
- drog till skövde till bengan
- översvämning i källaren
- gick på skum lägenhetsfest, någon snodde mina skor, jag snodde ett par gummistövlar.
- gick på jobbintervju i vås. fick det inte.

November:
- Barack vann. yes I can?
- var på halloweenfester.
- fick min superduperbraiga Praktikant Alina.
- satte krog-stopp i västerås.
- åt extremt mycket kinamat med Alina.

December:
- började med julbloggen. hatade den lite det här året.
- satte i jättelångt löshår som bara var bajskvalité. :(
- bakade pepparkakshus!
- fick äntligen en ny mobil.
- hade jul-ledigt jättelänge! uh va gött.
- blev sjuk och är det än. bleh.

gött mos o nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Kul lista, hur lång tid tog det för dig att komma på allt? Eller har du minne som en bäver? :D

2009-01-03 @ 22:35:46
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Kaka

Haha trodde förresten det skulle stå "slutade röka" på varje månad ;)

2009-01-03 @ 22:36:35
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

haha, jag gick igenom bloggen o kollade. tog ett tag. ;)



slutade röka? vaddå? jag har ju slutat sen juni? köper bara något enstaka paket då och då.

2009-01-04 @ 13:15:06
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0