gitarrmjälte.

Jag har aldrig varit duktig på något instrument överhuvudtaget. Det suger lite. Både far min och bror min är rätt så musikaliska på olika sätt, och jag hoppades lite i smyg att det skulle komma till mig oxå, bara sådär paff!
 När jag var liten försökte jag spä på min musikaliska sida och försökte mig på tvärflöjt. Men jag tyckte läraren luktade äckligt så jag gick bara dit tre gånger. Sen så har jag sjungit i kör två gånger, ena gången i högstadiet, och andra gången i gymnasiet när jag ställde upp som luciakanidat (haha!! det ni!). Tyvärr sjunger jag så jävla ljust att jag fick hålla för öronen för att  kunna höra min egen röst, sjöng jag, eller mimade jag bara?

Men! Nu har det äntligen kommit, min musikalitet! Jag är asbra på både bas och gitarr, och det blev jag genom ihärdigt övande i två timmar. Jag har redan fått flera spelningar och en trogen fan-skara.
 Guitar hero, har ni hört talas om det? Ja det har ni säkert, men jävlar i helvetet vad sköjj det är! Tack jesus och polare för detta, tack för att vi omusikaliska idioter kan få låtsas att vi faktiskt spelar ett äkta instrument! Tack!


Dock lär jag väl aldrig bli en ny santana. :(

Kommentarer
Postat av: Kaka

Du hade väl även klämt in en liten Oboekarriär där ngnstans i början av mitten?

2009-01-15 @ 22:49:13
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

oboe? näjru, nu tänker du på kritan!

2009-01-16 @ 08:33:49
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0