helgrapport!

fredag: emma och jag satt och såsade hos anne-lie med ett gäng öl, och vi fick väldigt mycket viktigt sagt, mycket trevligt!
 lördag: var ute och gick (!!!) i en hel timme med en flock hundar, jädrer va gött det var. luft är bra mot alla bakfyllor.
sen färgade jag anne-lies barr, tror det blev bra?
Försökte visa mina nya kunskaper i guitar hero genom att klå emma, jag klådde inte emma. Och jag blev skitsur. Jävla skitspel.
Efter mycket om och men kom vi iallafall fram till att vi skulle dra ut på förfest. Jag hade varit smart och köpt tio små 3,5er norrlands guld eftersom jag inte hann med systemet, det smakade som saft och gick ner alldeles för lätt. Förfesten var rätt spännande, jag kände mig som ett får i en vargflock, det var bara pöjker. Killar i linnen och fräcka frisyrer. Haha. Det som var mest spännande var ju egentligen varför pöjkera absolut skulle jucka på varandra hela tiden. Ja, varför? Jag tror tillochmed dom försökte jucka lite på mig med, men jag lyckades smita undan. haha.

Punkbärsen gjorde mig inte särskilt full, utan lätt salongsberusad. Kändes bra. Efter lite vilda diskussioner kom vi fram till att vi skulle dra ut på krogen, och eftersom emmas nyårslöfte inkluderar att inte gå ut på BMB blev det lite trixigt eftersom Jim absolut ville dra dit. Men vi drog dit ändå, och vet ni, det var skitkul! Var jättelängesen jag hade så roligt på BMB, och jag var knappt full! Haha! Och emma skötte sig med bravur, mycket bra!
Jag fick tillochmed flörta lite, en karl kom fram till mig och frågade om han passade i glasögon, och det tyckte jag han gjorde.
apan: men vad snygg du är!
kille: öh...oj, ja..tack... vad generad jag blev nu!
apan: ja, men varför inte? det är ju kul att få höra en komplimang om den är sann, eller hur?
kille: jo... du är oxå snygg, annars hade jag aldrig kommit fram!


Det var kul. Och sant, han var faktiskt snygg. sen drog vi därifrån och jag fick en slängkyss från karln. haha.
Ingen discodans blev det dock, lite synd, men acceptabelt. Och när vi skulle dra rök jag ihop med Jim.
Jim var inte tillräckligt nykter för att hålla en redig diskussion, och jag var tja, nykter och förbannad över konstiga kommentarer (det har jag ingen lust att gå in på, jag tror helt det var fyllan som talade). Men jag tror han släppte det rätt fort, han verkar ju inte vara långsint direkt.

Idag är jag pigg och klad och ikväll ska vi gå på bio! Benjamin Buttons någonting. Blir kanongrejt!

kjam.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

benjamin button sög ganska hårt...

2009-01-18 @ 23:47:20
Postat av: apan

sara h: va? tyckte du? Jag tyckte den var skitbra! o Brad pitt är ju snygg som smör! nam nam.

2009-01-19 @ 08:39:49
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0