Lina: "spackel-mys."

Jag hade tråkigt, och ikväll ska vi ju på gallej, så jag passade på att spackle på lite, och för att göra det ännu intressantare kan jag nu för första gången delge er lite av mina hemligheter!


okej, varsegoda, här är jag i hela min prakt, osminkad och vinögd (jag ser av någon konstig anledning alltid vinögd ut på "framifrån-kort".lustigt)


yez, och dom här grejerna använder jag till grunden.
1, världens bästa underlagskräm, har använt i flera år, dream matte mousse, maybelline.
2, hade slut på puder så jag hittade en gammal från h&m, men det funker.
3, finaste rouget från face! rose eller nåt heter den.
4, high-lighter (stavas det så?) från Make up store, muffin, vrålbra, fast jag tror det är en ögonskugga, men skitsamma.
5, concealer från h&M, världsbäst!
6, och för att avrunda lite brukar jag ha två rouge när jag ska ut, har ju så jävla runt ansikte, ett litet ljusare och ett mörkare. men jag vettefan vart det är ifrån.


ja, precis, det är snorsvårt att få till hyffsade bilder med mobilen. som ni ser. eh ja.


jaha. och sen massa ögonkrafs på. Öh, jag använder ju mest lösa ögonskuggor som synes, mest från face, dom är snorbra och håller i hundra år.


titt vad läcker och förvånad jag blev!
har använt asmycket brons-ögonskugga, grön ögonskugga, ljus-shimmer..ja, och säkert hundra till. synd att mobilen är bajs och vägrar fånga färgerna, men skitsamma. Huvudsaken var väl att jag försökte?

det var en fin tanke.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Sånnadär bildserier är roliga, tummen upp! :)

vart vare ni skulle ikväll?

2009-01-11 @ 00:24:10
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Kreten

och öl och snus mitt i alltihopa :)

2009-01-11 @ 15:12:07
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0