mitt hemliga intresse.

Idag var jag på apoteket en sväng. Jag älskar apoteket. Hade det gått hade jag antagligen bott på apoteket, under en hylla eller så, tältat kanske.
Jag älskar apoteket för att dom har extremt mycket mediciner där. Och jag är sjukt intresserad av mediciner, alla, allt. Så fort jag ser någon slags medicin av vilket slag som helst måste jag googla skiten ur den, vad den motverkar, biverkningar osv. Jättespännande! Varje gång jag går till apoteket ställer jag mig alltid väldigt tydligt nära kassan, så att jag ska synas, och så står jag och glor, jag glor och glor ända tills någon stackars apoteks-människa känner sig tvingad att fråga om jag behöver hjälp. Och det gör jag alltid, finns ju så mycket att fråga! "Vad är det här?" "Hur många tabletter ska man ta?" "Vilka biverkningar finns det? Är det farligt på något sätt?" "jag har ju rätt så risig mage, hur funkar det ihop med den?" blabla.

Men ni vet, man kan ju inte gå till apoteket utan anledning, och en gång varje månad har jag en anledning att gå dit, och det gör mig lycklig.



(P.S, jag har även svimmat på apoteket (olika apotek) två gånger! Jag fick ligga i personalens fikarum och flukta.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahaha asså det är bara du som kan ha ett sånt intresse å lyckas med en sån grej

2009-01-12 @ 19:42:56
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahahahahah asså de e bara du som kan ha ett sånt intresse å lyckas me en sån grej

2009-01-12 @ 19:44:12
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0