inte tondöv

I gymnasiet läste jag teckenspråk, faktiskt! Desvärre minns jag inte ett skit av det, eller jo, jag minns "hora", "kanin" och "mössa", typ. Synd att jag inte minns mer, för jag skulle nog kunna ha användning av det just nu, jag är delvis döv i min überförkylning. Det är jättespännande, man får lixom gissa sig till vad folk säger, och ibland bara chansa vilt på ett "ja/nej". Det hade varit väldigt praktiskt att kunna läsa på läppar. Eller varit tankeläsare, då hade man kanske bara behövt å hötta med näven och se förbannad ut i vissa lägen.
Det kommer garanterat att bli vissa "situationer" imorrn på jobbet, då varken kunden eller jag kommer att förstå varandra särskilt bra. Dessutom låter jag som Darth Vader. "Luke, I´m your father".
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0