ultranöjd.

För tre timmar sen åt jag asmycket pizza. Jättejättemycket. Och så hällde jag på mängder med ost. Ost med pizza. Gott.Och jag är fortfarande vrålmätt, sådär säl-mätt. Orkar inte göra nåt. Älskar lata lördagar, pigg till söndag.

Igår var jag och Emma ute, var jätteskojj att ha Emma själv hela kvällen, mycket skvaller.  Totalt skandalfri kväll. Nästan. Det var en kille som tyckte att jag hade ett slappt handslag och jag blev jättenojjig. Sen försökte jag härma Emmas dansstil, typ lite cha-cha, eller vare var. höhö. Har även ett svagt minne av att jag stod uppe på en högtalare och försökte lära en skara människor lite dansmoves därifrån. hahaha. Ja jisses. Kul vare!

Förresten är jag verkligen jätte-bajsnödig, men jag orkar inte bajsa, höjden av lathet. haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du va ju grym på salsan! Blir fredagsaktiviteten hemma i vardagsrummet..å ett, två, tre cha-cha-cha två tre cha-cha-cha

2009-01-26 @ 11:49:41
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0