update

SNART FYLLER JAG ÅR! DEN 22 FEBRUARI, SKRIV UPP DET I ALMENACKAN OCH SKICKA BLOMMOR TILL MIG, ANNARS SLÅR JAG ER. HÅRT.

Som sagt, det ska börjas i tid. Jag är livrädd för att någon jävel ska glömma min födelsedag, så därför brukar jag tjata i veckor innan, så att ingen ska glömma bort lilla Lina, det vore ju jävligt skampåle.

önskelista:
-1 miljard dollar, så att jag kan säga upp mig från jobbet och köpa en liten ö (gotland?) och dra mig tillbaka.
- deo och bodylotion från LDB, den rosa sorten. luktar godast.
- ett par svarta mjukisbyxor och en svart tröja med huva från H&M. Mina pjamasbyxor är gay.
- en hudkräm av fet sort, gärna en sån där sminkremover med, i geléform, mkt viktigt.
- kanske rakblad till min rakhyvel?
- en ny kjol, eller vi kan säga presentkort. det går lika bra.
- en fettsugning. så jag slipper bantningshysterin till sommarn. gött.
- En äkta flygande kamel, så jag slipper ta körkort. fast en bil går oxå bra, gärna med chaufför.
- bruna linser (färg;brown), härifrån http://www.linslagret.se/produkter.php?products_id=254, dom är billigast, lovar!
- asmycket ögonskuggor härifrån http://www.makeupcosmetics.se/, gärna i någon av dom här färgerna;
Golden Egypt , Apple, Apricot ,Baby shimmer , Dreamy ,Wind , Blue Brown,Fair Copper, Madame ,Sparkly Bronze , Mystic
- en lägenhet i karlstad, gärna centralt tack.
- rött läppstift, plus läppenna! riktigt jävla über-rött skare va!
- en sån där katt jag skrev om tidigare

Nu vet ni. Annars kan jag faktiskt nöja mig med ett "grattis" oxå.

kjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0