attack of the fatz.

Vägde mig imorse, fan oxå! Jag går ju upp i vikt bara jag tittar på mat. Så jag slängde iväg mig på en attackpromenix runt halva skattkärr.
 Inte bra alltså, jag ska ju på klassfest på lördag, och det vet vi ju hur det är, man ska showa upp hur extremt snygg och framgångsrik man har blivit. Får väl hitta på något spontant, linda in mig i plastfolie, suga in dubbelhakan och påstå att jag äger minst tre företag i USA. Det värsta med den där klassfesten är nog att "femkamp" står på schemat. Femkamp? Helvete heller.
När jag gick i skolan fick jag fan kasta tjejkast för jag fick inte iväg bollen längre än en meter annars. Och när vi spelade brännboll ställde sig andra halvan av klassen två meter ifrån mig p.g a mitt exellenta bollsinne.
Bästa vore nog att;
A; supa sig snorfull innan själva festen, så man kan skylla på det.
B; ha på sig vrålhöga klackeskor, låna en liten hund och vägra springa eftersom man kan ramla.
C; svara "varrå? jag fattar inte?" på allt.

Undrar hur stor sannolikheten är att jag;
A; går ner fem kilo på sex dagar?
B; jag slutar svära
C; jag söker minst tre jobb den här veckan.

spännande. Men det blir säkert kul.

Kommentarer
Postat av: My

Skit i vad vågen visar. Jag har ett motto;

"Så länge man får ligga är man okej", det är ju det som är huvudsaken !

2009-07-27 @ 15:30:50
URL: http://ramrod.blogg.se/
Postat av: apan

My; hahahaha! word!

2009-07-27 @ 17:01:23
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Kaka

Haha, bra My!

2009-07-27 @ 19:02:22
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0