belgian waffles?

arvikafestivalen, två belgare sätter sig o tjöter med mig o sudden;

belg; You know anything about Belgia?
apan: öhum...no? Oh yes förresten, they sell belgian waffles over there!
belg: huh? You know any belgian music?
apan: HAHAHA, NO! But they always suck in eurovision song contest.
apan: Kafka is from russia.
belg: No... france? You like kafka? I like kafka! And the swedish..hennikmankell?
apan: No, kafka is shit, to many words, I get confused.

Är Belgien ens med i eurovision song contest? Vet inte alls om dom suger, men jag gissar på det.

Och sudden är ju för jävla rolig, mitt i allt börjar hon dra fraser holländska (som belgare tydligen pratar).
belg till sudd: Can you speak dutch?
sudden; DA! Spatsiba!

hahaha!!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Ich praten niet dutch, spatsiba, sportsida.

2009-07-07 @ 13:47:31
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Sara H

Kafka är la från Tjeckien!



Stränga hälsningar

Bibliotekarien ;)

2009-07-07 @ 15:35:32
Postat av: apan

kaka: haha, just det sportsida! vart är det ifrån? Bert?



sara h: ja, han sa något, minns inte vad så jag drog till med nåt. tjeckien ofcårse. men men håller räkningen? ;)

2009-07-07 @ 15:58:59
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0