här är jag!

Som ni undrat! Vart är apan? Vad gör apan? Vad äter apan?

Svar; Igår hade jag o sudden lite foto-skoj, mao, vi tog kort på varandra och fjantade oss. Såg även en film som vi skapade i ettan på gymnasiet ,"karlstad 4-ever", lite blair-witch stil, och relativt kass, men kul ändå!
Efter fjanterierna drog vi till Skoghall och hälsade på Suddens mamma Berit och bärsade lite, Berit bjöd på massa gött i form av chips, ostbågar, kex, jordgubbar, melon, ja, allt! Jävla gött var det. Tack!
Sen såg vi på allsång på skansen och sjöng som idioter. Hann även med att spela lite "vem vill bli miljonär" och jag vann såklart. höhö.


lot´s of gött!


suddens bror erik hade två råtter. Gah, läskiga.


jag är en ostbåge. du är!



en oredigerad bild från fotoningen. Jävlar vad klämkäck jag ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0