Idolbilderna.

Jag har fått en idolbild avritad av migsjälv en gång. Det var ifrån en gubbe på QX, vet inte varför han lade ner tid att fixa till en bild av mig, var väl inte sådär skitbra gjort heller, men vafan, en idolbild är en idolbild!

 Men så såg jag en tävling där man kunde skicka in idolbilder! Tyvärr var jag lite väl sent ute med min egengjorda (på migsjälv såklart. höhö).
Jag är totally awsome på porträttbilder! När jag var yngre ritade jag asmånga porträtt, hela tiden, mest på typ kändisar, Leonardo var en ståtlig karl som ofta fick förekomma. Synd att jag kommit bort från ritandet lite, ibland får jag däremot überryck och ritar som en besatt.


photoshop 4 alles!


kristin! ser ni vilken seriefigur jag inspirerats av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0