jooo!

Jag brukar oftast inte kolla när folk lägger upp musikvideos. Rihanna har jag hört, Beyonce, jaja. Eventuellt om det är något nytt och käckt band, kanske då.

Och jag har för mig att jag har förklarat min kärlek för "electric six" förut, men dom är ju så jävla bra! Det är det ENDA bandet som jag faktiskt lyssnar på texterna, dessutom gör dom oftast jävligt roliga musikvideos.

Här är en favorit, och rätt charmig video.


electric six - making progress

electric six - Kukuxumushu, ingen musikvideo till den här, men lyssna på texten! oslagbar!

Och det här är nog lite väl överkurs kanske, liten del av texten till Kukuxumushu. Favoritraderna. haha, oslagbart.

 Oh my God!
I met a girl named Kukuxumushu

Oh my God!
She walked on my heart
And she did it wearing two shoes

Oh my God!
She tossed me in a bag before she threw me away
She ran around telling all my friends I was gay.

I'm not the revolution
I'm just your boyfriend
A f**k solution
Until the world ends
Don't make me do this
Don't make me sing you a love song

There are policemen with more sympathy
And paupers with more money than me
And while those things they might be true
There are corpses with more
Personality
Than you!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så sexig musik här på morgonkvisten!

2009-07-21 @ 07:39:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: sandra

saandwitchen.blogg.se

Kom in och läs!!!

2009-07-21 @ 08:22:41
URL: http://saandwitchen.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan hejsan!

Vilken fin blogg du har :)

På min blogg har jag precis startat en tävling som hter Sommarbloggen. Du ska skriva ditt bästa eller roligaste sommarminne! :) Så skynda dig att vara med nu!

Kram från Moa

www.moazickerman.blogg.se

2009-07-21 @ 08:32:10
URL: http://moazickerman.blogg.se/
Postat av: Jasmine♥

Hej :)

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2009-07-21 @ 08:36:00
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0