Kronk.

Mycket trevlig gårdag! Först var vi här och förfestade lite, det var sudden, erik, magnus, glenne och emmy. Sudden var nykter och Emmy var inte festsugen. Glenne drack för omväxlings skull inte punkbärs utan kung. Jag drack lite kung, men för omväxlings skull punkbärs. Helt crazy!
Magnus, Erik och Glenne är förresten en jävligt rolig trio, dom babblar mer än ett gäng tanter på Canarieöarna. Haha. Och så är dom fett roliga att lyssna på, lite som en radioshow.
Sen skulle vi åka till Peter, Olyckligtvis var vi sju stycken (peter ville åka med oxå), och bilen vara bara en, varav jag fick agera dvärg och blev inpacketerad i bagageluckan. Emmy cyklade hem.

Tja, jag överlevde ju och vi kom fram relativt hela, det var bara min öl som hade gått sönder
 Skojj fest! Inte lika mycket sjöslag som det var på midsommar, och det var ju bra. Jag blev bedömd som "kvällens nyktraste", konstigt, jag var inte nykter någonstans. Satt och tjötade med någon punkare med massa anarkisttatueringar utspridda lite överallt. Jag tycker att anarki är bajs, annars var han säkert trevlig.
Lekte en jävla lek med, som man självklart var tvungen att vara vig för. Jävla skitlek, man skulle ta upp ett cornflakespaket med munnen, utan att använda ben eller armar, mot golvet. Förlorade fort.
Sen spelade vi rockband, och jag sjöng, och sjöng, jävlar vad jag sjöng. Synd att jag inte kunde en enda låt, och min sångröst är icke-befintlig kattläts-ljud. Förlorade säkert det med, jävla skitspel.

Synd att Peter ska åka! Kommer sakna honom, men förhoppningsvis hittar jag pengar någonstans och åker till Lin(Lid?)köping o hälsar på honom någon gång.


Hahaha! Peters läckra baddräkt. eller "mankini" var det nog.


Magnus unt Glenne


sudden var för nykter.


Micke, han hade skum hand. Och så sa han att jag var konstig. Jag fattert inte, det var ju han som hade rosa hår?


och den där jävla leken, kvällens ovigaste kviga, jävlar vad jag böjjde!

Just jävlar, frågade en stackars kille med långt hår om han klippt sigsjälv, jag måste verkligen ge mig med det, fråga folk såna idiotgrejer, folk får väl klippa sigsjälva om dom vill, även om det ser förjävligt ut.

Och ursäkta att jag skriver så jävla tråkigt på söndagar. Men det är söndag, jag är halvtrött i hövvet, hjärnan ligger i lä, ja ni vet. Ska försöka hålla mig undan alkohålen ett tag nu, min lever hatar mig nog lite.

//körvegött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0