möte.

Var på möte förut. Skittråkigt, och helt klart ovärt att ens skriva vad det var för möte, något...öh, föredrag. Varje gång jag är på något föredrag så lyssnar jag inte. Jag försöker och försöker, men börjar av någon lustig anledning alltid att tänka på något mycket mer spännande.

Gubbe: bla bla bla, svensk arbetsmarknad, bla bla bla. bra restriktioner, bla?
apan: "hmm...om jag blev var tvungen att ha sex med någon i rummet, vem skulle det vara?"
gubbe: bla bla bli? arbetsblablööö
apan: "Hur var det Gordon Ramsey tillagade dom där hamburgarna nuigen? jalapenos? fan...jag minns inte"
gubbe: bliblabloo bla bla, bil är bra.
apan: "Fan vad gott med hamburgare. eller korv! Skulle vilja ha ett par nya skor. Undrar om den där tjejen klippt sig själv?"

typ. Har alltid varit sådär. Och jag dagdrömmer och dagdrömmer, och när föredraget är slut inser jag att jag inte hört ett skit, så jag försöker vänta ut alla deltagare och ställa frågor till gubben, säkert massa frågor han redan har besvarat under sitt föredrag, vilket resulterar i att jag blir dagens pucko. Dret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0