Titanic theme.

Vaknade nyss, somnade om i sängen. Skumt, det händer väldigt sällan, att jag somnar om alltså. Nu är jag drettrött av min attack-sömn.
Jag hade en skitrolig dröm, jo, jag vet, det är astråkigt att läsa/höra om andras drömmar, om man inte är med i den själv.
Men skitsamma, det är min blogg!

Jag o sudden hade hamnat mitt i ett rymdskepp. Och vi var precis som vi alltid är, lite krångliga och fnissiga. Utomjordingen satt och styrde sitt skepp medans han hade gett mig och Sudden fria händer att byta låtar. Men man var tvungen att tänka fram låtarna, väldigt konkret. Sudden önskade bara gamla 80-90-tals klassiker typ "wake me up before you go go", medans hon dansade febrilt. Jag märkte att rymdgubben bara blev surare o surare av suddens låtlista, så jag försökte välja något lugnare, "Titanic theme", var mitt val. Självklart gjorde jag fel och tänkte bara på "titanic theme", och glömde tänka på "celine dion", varav en riktigt dålig barnkör sjöng, tja, "titanic theme", riktigt kasst, dom lät som katter.

Sen minns jag inte så mycket mer förutom att rymgubben blev asförbannad.

Jävligt skumt, undrar vart man får allt ifrån?
Kaffedags!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Jag var också jättetrött imorse, och vaknade vid 9, satte på radion och tänkte ligga och lyssna och gone mig ett tag. jag vrålsomnade. vaknade, somnade, vaknade somnade osv i 45 min. Det måste va månen, den står väl i sömnläge lr så.

2009-07-10 @ 12:04:38
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Hahaha, jag ÄLSKAR att höra andras drömmar särskilt när dom är så här roliga xD

(älskar även att påtvinga andra mina egna drömmar ^^)

2009-07-10 @ 12:39:34
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: apan

kaka: ja, man kan alltid skylla på månen!! alltid!



sandiza: haha! jafan, vad bra, jag drömmer jämt störda grejer.

2009-07-11 @ 11:28:27
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0