fillijokus.

Just fyllt på glaset med en tropisk blandning vatten, hårspray och ett halvt sprut parfym. Kan eventuellt råkat parfyrmerat käften, svårt att veta. Dagens husmorstips; Ta inte med vatten på toan.

Peters avskedsfest blev tyvärr inställd idag och förflyttad till morgondagen, till allas stora förfäran. Men vafan, åker till sudden istället, blir säkert trevligt det med.

Cyklade till bolaget förut, vilket självklart var en upplevelse i sig eftersom jag är så jävla krånglig. Jämt, ständigt krångla.
När jag kommit halvvägs insåg jag att luften i däcken var asdåliga, så jag cyklade hem, pumpade däcken, vilket säkert tog en kvart, men jävlar vilka starka armar jag fick!
 Började cykla till bolaget igen, insåg att min kjol var för jävla kort och visade säkert arslet för halva pensionärsligan som var ute o matade änderna. Cyklade utan att hålla i styret, det är jag jätteduktig på! Kan tillochmed svänga riktigt mycket, är det många som kan cykla utan att hålla i sig? Tyckte folk glodde lite.
Skitsamma. Cyklade runt i stan, cyklade nästan rakt i mitt jävla ex som såg ut som Nils Ferlin-statyn. Jävla arselkarl!
Hittade tillslut parkeringsplats.
Kunde knappt gå för mina ben skakade så jävla mycket, in på bolaget, glömde hur många öl jag skulle köpa eftersom jag pratade i telefon, så jag köpte nio öl! NIO!

jävla resa alltså. Krånglade ännu mer på vägen hem eftersom jag hade så jävla mycket öl överallt. haha.

Oj, måste springa.

hare gött nu era dretonger!


Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Haha :D Jag kan knappt cykla, jag ser ut som en 3-åring som cyklar utan stödhjul för första gången, kan vara för att jag har cyklat typ en gång på 10 år.

Skulle jag cykla på en cykel lastad med 9 öl så skulle jag garanterat vurpa omkull, utan att ha druckit dem alltså...

2009-07-18 @ 17:39:01
URL: http://annakaagaardkristensen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0