helvetti.

okej, gårdagen var fan ett fylleslag, på riktigt. Vaknade upp för någon timme sen hos sudden! Jävla skit, och om någon timme ska jag till mormor. Ser ut som en sönderslagen panda, luktar säkert inte sommaräng heller för den delen.
Ramlade på bussen igår, ner på golvet och rullade ut i mittengången, på rygg! Låg och sprattlade som en skalbagge och skrek säkert. HAHA.
Träffade på någon polare till brorsan igår oxå, som jag kallade vid fel namn under hela konversationen. haha.
Och jag vill verkligen inte veta hur mycket pengar jag spenderade igår. Drack tillochmed tequila, och som ni vet, det slutar aldrig bra.
Slog sönder mitt ben oxå, har värsta feta skrubbsåret. jisses, men jävlar vad kul det var!

hittade lite bilder som sudden lagt upp,

i princip halvnykter, en bärs i handen, nöjd tjej.

relativt städade, toalettbild @ nöjes.

sakta men säkert, det börjar ta sig!

börjar ni märka skillnaden?

och ungefär  här börjar det spåra ur.

och sist men inte minst, jag ramlade, skrapade upp hela knät, så sudden passade på att ta kort på mig. schysst tjej.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Haha :D Jobbigt att ramla på bussen, men men, allt blir mindre pinsamt när man är full :)

2009-06-14 @ 13:45:42
URL: http://annakaagardkristensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

men snygg tjej!!!

2009-06-15 @ 16:17:15
Postat av: Emma

Hahaha strålande ;)

2009-06-16 @ 09:00:19
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

anonym: tocker!



emma: haha, ja eller hur?!

2009-06-16 @ 13:20:33
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0