Ja ä int bitter...

Hannill, bengan och emmy är i barcelona nu. Men jag är inte bitter...

Idag har jag;


åkt båtbuss. Jag stod ut i en timme sen fick jag ont i röven och blev rastlös.


ätit baguette, glass, och tja... i princip allt ätbart på stan.


sett en hummer! Hummer! jag skulle sälja min själ för en sån jävel.


Hängt med dessa två. Kritan och emelie.


Åkte till kristin igår. Jävligt mysigt, hon var karlfri och jag hade..t.ja inget bättre för mig. Köpte en snickerstårta som jag försökte trycka i mig, gick väl sådär, dom är jävligt mäktiga dom där jävlarna.
Vi sov i hennes dubbelsäng och fes ikapp. Härligt med vänner man kan fisa på.


Kommentarer
Postat av: Rävfan

Jag vet hur det känns, Emmy glassar i Spanien och jag sliter på jobbet -_-

2009-06-10 @ 00:13:15
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: hanna (o linda o emmy)

har det supernice har...men kanns ju liiite konstigt nar det ar nan som fattas!

vi far ta en batbuss nar vi kommer hem, eller?! hela dagen!!

emmy sover o linda snackar med amerikaner, haha=)

ha de gott guapa!

2009-06-10 @ 10:59:56
Postat av: apan

rävfan: ja, det är fan inte en rättvis värld!



hanna o c/o: ja det måste vi fan göra. Kom hem på lördag hannill så tvingar jag med dig ut på krogen! HÖHÖ! (P.s jag är inte särskilt förvånad ang. dom andra två)

2009-06-10 @ 11:51:17
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0