mamma mia!

Okej, om Kristin får skriva det på sin blogg tänker jag fan skriva det på min. Mitt i min halvdana karriär som fritidsforskare, har en fantastisk sak hänt! Jag ska bli mamma! Eller nej, det ska jag inte, men Kristin ska bli morsa! Jag ska bli gudmoder och moster (nästan moster). Fyfan vad kul!
Och som gudmoder ska jag göra allt för att barnet ska få en så kristlig uppfostran som möjligt, jag ska lära ungen allt jag kan! som att killar med kepsar ser töntiga ut, mopeder är ett exellent fordon, Matt Damon är en skitkass skådis, och att det är viktigt att tvätta händerna efter maten. Ska bli supergudmorsan from hell. hehe.


fin-kristin ska bli morsa!

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha skulle lätt valt dig som moster/whatever, skulle va sjukt KUL att ha dig som det iallafall ^^

2009-06-26 @ 16:33:15
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0