Romantiska komedier.

Jag tror jag har tjatat om det förut, hur mycket jag gillar romantiska komedier, vråltöntigt. Sen gillar jag även alla andra skitprogram som folk försöker undvika i all allmänhet. Typ dom på MTV. haha.
I romantiska komedierna är alltid tjejerna sådär skithärligt klantiga, käckt och gulligt klantig, och killen bara ler lite och lägger huvudet på sned och säger "ojoj" och skrockar lite. Så är det alltså inte i verkligheten, att det är gulligt att vara klantig.
Den enda jag känner som kommer undan med att vara klantig och gullig är Bengan. Jag å andra sidan är jävligt klantig, men aldrig på ett gulligt sätt. Bara på ett idiotiskt sätt. Ramlar, fastnar, går in i saker, och pratar först och tänker sen. Och det har fan aldrig funkat på någon karl. Synd, hade det funkat hade jag nog levt i Playboy Mansion nu.


Skitsamma, idag fyller fan sudden år! Hon blir lika mycket åldring som mig och jag slipper känna mig hel-ensam och gammal nucka.



Tog mig friheten och satte ihop ett kollage. Vi har haft mycket sköjj ihop i våra dar, jag och sudden. Kjam!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Tack snosan!! Riktigt heta bilder på oss båda...verkligen ^^

2009-06-24 @ 21:06:50
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0