synth ska det va!

Har fått så mycket frågor på sistone om vilken MUSIK jag egentligen gillar. Nu får ni tagga ner lite, sluta mejla o ha er, för här kommer svaret på era bönder (böner?bönor?bono?);
Jag gillar synth. Eller tja, inte bara synth, allt med blippetiblapp, blopp, flipp, flopp. Allt sånt är bra. Gammel synth, ny synth, electro, electropop. jag vet inte ens vad det heter längre. Nymodigheter.
Gillar även sven-ingvars och god saft.


här är en video på en katt som säger "NOMNOMNOM". HAHAHA. Bajsade nästan på mig när jag såg den. wonderbaum.


och här är en gammel dänga med Corey hart - sunglasses at night. asbra.

Kommentarer
Postat av: Palle

haha fan vilken rolig katt! Och håller med görbra låt, han ser så härligt töntig ut med! :D

2009-06-30 @ 20:08:42
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: apan

ja! löv thä åttios

2009-07-01 @ 18:46:31
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0