the return to vås.

Hello, godmorgon och gorgonzola allihopa!

Sitter i skrivande stund på rune-mansion i västerås och sippar kaffe med vispgrädde. Icke vispad.
Känns helt okej att vara tillbaka här, trodde att det skulle bli jobbigt, med tanke på all jobbångest jag byggde upp under ett år, men icke! Känns jävligt bra, och kul, särskilt att få träffa emma, anne-lie och annsan!

Igår anlände jag efter en mycket behaglig bussresa, tryckte i mig åksjuketabletter och sov som ett spädbarn halva bussresan, gött, men jävlar vad groggy jag blev. haha.
Kom hit runt tre, och inspekterade tomten lite, hälsade på hundarna och fräste lite på baksidan.

- drack bärs, gött.
- fick bära in en eka som anne-lie köpt för att ha i trädgården som en pool (?!!). HAHAHA.Gulligt.
- gjorde oss i ordning, drog till cityfestivalen och gled runt lite.
- drack några bärs, blev extremt kissnödiga, smet in på en minibutik o lånade toaletten. nödvändigt fakta.
- såg dotery (?) på rix-fm scenen.
- friade till en kille för att han hade lockigt ¨hår, erbjöd honom tillochmed att föda mina barn, fick nobben. pfft.
- försökte hitta någon nattklubb, icke.
- gick till donken och käkade nån svinstark kycklingwrap. blä.
- emma fick en helt hysterisk stalker, jävla konstigt folk det finns alltså. haha.
- åkte hem runt halv ett, halvnyktra.
- vaknade till runt fem imorse av att emma pep "Liiiinaaaaa....Liiiinaaaa?"
"huh?"
"michael Jackson är död!"
 "synd..."
 "jaaa...det är verkligen synd.."


Och nu sitter jag alltså här, trött men glad!


"draaaa neeer den så mycket det går! draaaa" haha!


emma språka telefon, annsan ser förvånad ut.


nominom, öl är gött!


mycke folk vare!



fortsättning följer.


Kommentarer
Postat av: kret

det syns att ni inte har samma värmebölja som vi har i göteborg. svetten rinner konstant

2009-06-27 @ 00:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0