lugga lama, lul?

Ultravärme. Ni vet hur det är, alla tjatar om det, för varmt, 35 jävla grader? är vi i sverige? Förvirrande. Lägg till "mycket höga halter av gräspollen" på det och lyckan är gjord. Jävlar vad allergisk jag är. Haha!

Igår åkte jag hem från Vässan. Har varit en überhelg av rang, och jag har haft så jävla kul! Har varit fantastiskt att träffa alla västeråsstöller igen! Har lagt upp massa bilder på ansiktsboken, tänkte lägga dom på bilddagboken med men, örke.

Jo, från hemresan igår så åkte jag dubbeldeckare. Jävlar. Har ni åkt i en dubbeldeckare? Jag är svinrädd för bussar och lyckas alltid dra på mig bussångest varenda gång jag ska åka, slår aldrig fel, men åksjuketabletterna gjorde mig groggy och vråltrött. Och så satte jag mig på nedre plan i dubbeldeckaren, töntig som jag är, brukar alltid försöka lista ut vart i bussen man har störst överlevnadschans i en krock. Långt bak och sittandes mot gången, tror jag är bra. Skitsamma, sov som en duvunge halva resan. Gött.


jag o emma


läcker bild på mig o ansan.




anne-lie o jag!


suddigt, claes slickade kind o jag fattade inget. haha.


haha, o anne-lie hade köpt en eka så att hundarna kunde bada!


favoriten, snygg o gul - vi hade kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0