all work work.

Jäklar i min lille låda, nu ska ni få höra vad jag gjort på kneget, istället för att dricka femton koppar kaffe och spela sims på mobilen har jag  faktiskt fått jobbat! Fantastiskt! Igår var jag bitter, eller tja, likgiltig i humöret, helt zombie. Var bitter halva dagen idag med, tills jag fick en färgkund, färg och klipp utan att chefen la sig i. GÖTT. Fantastiskt snygg klippning (Bobby, släng dig i väggen!), och en vrålsnygg färg. Jävlar vad nöjd jag blev. Kreativiteten flödar. Trots att jag blev färdig klockan sju. gah.
Längtar tills jag får jobba utan att ha någon idiot som är i vägen för mina fantastiska idéer.

Hoppas jag får lön imorrn, då skall jag äta våfflor! Det är våffeldagen, mer våfflor till folket! En gång åt jag elva våfflor. Jag gillar våfflor. Våfflor är gott. Och dessutom ett väldigt roligt ord, "våffla."

Kommentarer
Postat av: mia

Att minnas och att uppmärksamma. V 17 kommer jag ha en tävling, det gäller att vara bäst på att måla häftiga bilder i paint. Alla biddarag är vilkomna att skickas till min mejl men bara de lämpliga publiceras i bloggen. Bilden som fått flest kommentarer söndagskvällen V.17 23.59 få ett fint pris. Skicka ditt bidrag till [email protected].



http://miajunnogelin.blogspot.com

2009-03-24 @ 23:13:12
URL: http://miajunnogelin.blogspot.com
Postat av: Kreten

ett tag kallade jag mig för Vofflan olika chattsidor :P

2009-03-27 @ 11:08:37
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0