Det bruna guldet.

Idag smakade kaffet sådär vansinnigt gott. Höll på att dö av lycka på första slurken. Det kändes som att gudarna pissade i käften, att änglarna grät godis. Ungefär. Och vet ni, det är snabbkaffe, och inte vilket snabbkaffe som helst, utan coops-xtra kaffe, det där som är svinbilligt. Läste att såna där asbilliga snabbkaffen innehöll MYCKET mer koffein och iofs en mängd metaller, men skitsamma, det är koffeinet jag suktar efter.




Nu minns jag förresten vad jag drömde, Kristin gifte om sig två gånger! Haha, en gång med hennes pojkvän, och en annan gång med någon okänd. Det var ett riktigt skabbigt bröllop som var skittråkigt. Och jag var asfattig, så jag hade bakat en jätteäcklig glasstårta med klumpar i, och i tårtan hade jag gömt ett VHS-band med filmade sektioner av Kristins liv. Schyrre, man tycker ju att jag kunde provsmakat tårtan först...

Förresten, vad är blue-ray? Jag ser det överallt, men jag har inte en aning om vafan det är? Är ni smartare än mig?

Kommentarer
Postat av: Räv

Blue-ray är väl som dvd, fast nyare, bättre och dyrare. Har jag för mig i alla fall.

2009-03-09 @ 10:01:24
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: apan

åhfan. Ser det ut som en dvd då? Jag fattert ändå inte.

2009-03-09 @ 20:58:20
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: T K

blue-ray är ett modernare format av dvd,det får plats 4ggr så mycket på en sån skiva och det är bättre kvalle.Men man är tvungen att ha en blue-rayspelare och blu-ray skivor.Det tar nog nåra år innan det blir riktigt stort---

2009-03-09 @ 21:27:34
Postat av: Emmy

Min syster visade mig blu-ray och fy fan bilden är ju bättre än verkligheten(!)Det är blå laser som läser av skivan i stället för röd tror jag. Men vad vet jag..Jag tror ju att LCD är en typ av knark. Haha!

2009-03-09 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0