Dumpad.

Vet ni? Jag blev dumpad idag av min tre-veckorsdejt. Det var i princip första gången jag faktiskt blev NOBBAD på riktigt. Först grinade jag lite av ren chock, sen kom emma och peppade upp mig och ville anordna en slags singelfest åt mig med bara karlar. Jävligt snällt faktiskt. Jag ska se ut som en riktig puma till helgen, eller åtminstone som en snygg utekatt.
Jävligt tur att jag inte hann bli kär i karln, då hade det blivit jobbigt, han var både snygg och trevlig, och jag tror knappt att jag är förbannad på honom.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen; jag faller snabbt men reser mig upp jävligt fort, och jag orkar inte gå runt som ett russin och sura för länge heller. Sen vet vi ju att allt går att bota med ett par liter bärs oxå.

Chefen somnade på köksbordet idag. Det var rätt kul faktiskt.

Här får ni lite "hejdetärsåsyndommig-musik".


air - how does it make you feel?



Massive attack - teardrop

Fan, tack emma, du är så jävla bra på att peppa! Jävlar vad jag kommer sakna dig sen!

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

mäh! vilken typ! han går ju miste om världens kap - en svinsnygg utekatt ;)

2009-03-05 @ 18:57:12
Postat av: Emma

Gums! Han kommer aldrig träffa någon som DIG igen, du är toksnygg, görsnäll, otroligt omtänksam och världens bästa! Ja säger bara imorgon köööör vi :P

2009-03-05 @ 19:51:56
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

sara h; ja eller hur? Jag fatter inte karlar. alls, och så säger dom att fruntimmer är komplicerade... eh?



emma; right said fred! eller emma. yes we do! då kan vi vara snygga och göörsnälla tillsammans!

2009-03-05 @ 20:50:53
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0