Fullot.

Klippte en überalkis idag. Fastän jag inte ville, blev så jävla sur på chefen att hon tog emot honom, det luktade gammal räv i hela salongen. Drog med chefen in i fikarummet och väste; "fan, han är full! jag tänker INTE klippa honom!". Chefen snidade runt i salongen, satte alkisen i frisörstolen och sa "Varsegod Lina." Fyfan vad förbannad jag blev. Dessutom var han en jävligt utseendefixerad alkis, kräsen så in åt helvete. Inte kul, började nästan kräkas av lukten.

apan: eh...använder du nåt balsam? Så får du ner håret lite, det är rätt...fluffigt..
alkis: Balsam? åhfan, näääee... alltså, det är ju en "pengafråga".
apan: ookej...
alkis: joasså...jag är ju alkoholist med, så det måste jag ju dra ned på.
apan: okej..

Det sa han om allting, att det var en "pengafråga". Konstigt. Hade jag haft så fluffigt hår hade jag nog prioriterat balsam. Men men, vi gör ju alla olika val här i livet...

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Fy fan va hemskt :D

Jag hade avlidit...

2009-03-20 @ 19:25:21
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0