fulskorna.

När man var liten hade man finskor när man gick bort. Det var i princip lag på det, lackskor med rosett. Och så dom där jävla strumpbyxorna som kanade ner och såg ut som ett rejält gällivarehäng efter ett tag (det problemet är löst nu, ha alltid trosor UTANPÅ strumpbyxorna, då sitter dom som ett smäck). Jag har fortfarande ett par finskor. I lack. Jag köpte dom på Skopunkten för 50 spänn för nåt år sen, jävligt snygga. Desvärre har jag även ett par fulskor, skorna som alla hatar, inkluderat migsjälv. Dom ser ut som ett par trålare, skitstora båtskor. MEN, dom läcker inte in vatten (inte mycket iallafall), och dom har gummisula (så att man slipper halka), och så är dom två storlekar för stora, okej, nu sitter ni och funderar varför i helvete jag köpte skiten för. Jorå, dom är praktiska, och så kostade dom bara 50 spänn. såklart. Är man fattig så är man.
Jag såg en tjej idag med tygskor! TYGSKOR! Jävlar vad opraktiskt, tänkte jag, hon lär ju bli asblöt om fötterna, och sen dra på sig en rejäl förkylning. haha, vilken idiot! Hellre ful men varm.


dessutom får jag skitfula ben i skorna, jag ser ännu dvärgiare ut än annars. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0