HAHA

Titt vad jag hittade!


Jag tror jag var tretton bast här. Lägg märke till kristins pottfrilla. Mycket snyggt. Hos kristin åt vi alltid glass, och den där tröjan! TRÖJAN! Jag minns att jag älskade den, hade den jämt.


jag till vänster, kristin höger. Vi var ena riktiga teaterapor när vi var mindre, vi gjorde alltid massa mini-teatrar tillsammans som vi visade för alla som ville se. En gång gjorde vi en pjäs om ett par knarkare på 70-talet. En annan gång om ett par nazister som flyttade till kronoparken (förort till karlstad med mkt invandrare).
Ja jisses...




Mår betydligt bättre idag. Inte alls stissig på något sätt. Sitter och pillar i min hög med papper. SKITKUL!

Kommentarer
Postat av: Da-nn-e

Kronparken är ett gemytligt område! pasta!

2009-03-03 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0