Helvetespissjävlar.

Jävlar i helvetet vilken ångest jag har, klassiskt fall utav bakfylle-karaktär, yippi. Men tja, gårdagen går väl att summeras i att jag gjorde bort mig halvmycket iallafall.
Vi hade lite förpartaj här med lagom massa folk, öl och katter, samt en hund. Mycket trevligt. Jag hade fått ett telefonnummer som jag försökte samla mod till att ringa. Klockan halv nie kände jag att det var dags att ringa, okej, har man inte pratat med en människa på två år kanske man inte ska börja med öppningsrepliken; "Ja hejsan, jag ringer från moderna försäkringar.." Törrast i stan lixom. Nåväl, skitkul att prata med honom, vi ska väl förhoppningsvis ses nästa helg. Sköjj!

sen drog vi till krogen, vanlig ordning BMB. Kändes, tja.. lite sådär alltså, men lite dans blev det.
Tjejerna försökte "hjälpa" mig genom att skriva flirt-sms, alltså, jag skriver inte flirt-sms, inte min stil riktigt, Så dom förde direktivet, så att säga. Tyckte väl att smsen var rätt harmlösa ändå. Det var inte förränns imorse jag läste dom och fattade att dom anspelade på sex, rätt mycket. gah. skjut mig. Fan att jag inte fattade det tidigare. blah.

Tappade bort Emma och co, helt borta, så jag knödde runt och letade i folkmassorna, som den lille illern jag är.
 En kille buttade mig i ryggen, vilket jag sket i, då hällde karljäveln en hel öl över mig! Jävla idiot! Vände mig om, och där stod en liten gangster med dvärgväxt och utländskt ursprung och pekade finger åt mig. Jag blev så jävla paff att jag började störtgrina. Som ett litet barn. Sen sprang jag hem.
Ringde och muckade med Matte oxå, blev skitsur för att han inte hade tid att prata i telefon. Jävligt moget av mig.


Sådär kväll alltså, förfesten var roligare. Öldränka kläder, måste tvätta. sms ångest.
Hungrig som ett as är jag med.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Att du alltid lyckas tappa bort Emma.. hm. du borde inbringa det där löften om aldrig mer BMB faktiskt!

2009-03-22 @ 14:48:37
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Hällde han en öl över dig på riktigt?

Vilket jävla arsel. du borde ha gett honom en bitchslap!

2009-03-22 @ 15:52:25
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

kaka: mm... men ja flytter ju snart så att det hinner nog inte bli nå fler gånger!



anna: ja det gjorde han, idiotjävel! Ja, jag skulle spöat skiten ur honom, men började grina istället. haha! moget.

2009-03-22 @ 19:12:49
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0