Hybris.

Fan vad folk gluttar på min blogg idag då, har det med det faktumet att jag har blivit dumpad eller? Giller ni att gotta er i andras misär? Vet ni, det gör jag med, det är därför jag är helt störtförtjust i skvallertidningar. Madonnas och Guy Richies skilsmässa, löööve it! Britney Spears vårdnadstvist! Bring it on!
Men för all del, jag hoppas inte att ni tycker synd om mig på något sätt, för det gör inte jag. Jag mår bra, jag gillar inte "gulligull,snuttisnutt" snacket, "stackars lelle Lina". Jag gillar kaviar, kaviar och smör, helst på ett bröd. Det är det ultimata.

Som sagt, du kommer aldrig att träffa någon som mig igen. Det är synd, eller så är det mig det är fel på, inte dig. Pfft.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dig känner jag igen från Norrstrand va? :)

2009-03-05 @ 23:20:11
URL: http://metrobloggen.se/sandraasp
Postat av: apan

yes you do! haha! världen är liten!

2009-03-06 @ 09:32:40
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0