matvrak.

Fick lön igår! Jäklar i min lille låda vad glad jag blev! Skickade iväg mini-praktikanterna att köpa en göttig sallad till mig på lunchen. MM. Och efter kneget så drog jag, emma och annsan till nåt köpcentrum utanför stan. Jag satt bak i bilen och tjatade om Burger King. "ÅÅÅÅH, KAN VI INTE ÅKA TILL BK? SNÄÄLLLAAAA, JA ÄR HUUUNGRIIG?!"
fick som jag ville och blev glad.

För övrig information har någon råkat sno med sig min mobilladdare. FAN! Hade lagt den på övervåningen.
Och dessutom har min exellenta dator råkat . Vettefan hur jag får igång skiten igen. Tur att man inte är teknisk. så jag snor emmas dator under helgen.

BRA;
Emma-fritt hela helgen. eventuellt karlbesök? vem vet, får se om han hör av sig. Annars får jag roa migsjälv på bästa vis.
ledig imorrn. tror jag. långhelg. GÖTT.

ursäkta för ett annars innehållsfattigt inlägg. peace and löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0