moppen



Okej, kolla noga på den här bilden. Ser ni nåt som inte borde vara där? När jag blir brun brukar jag alltid få en moppemusche! Hahaha! Upptäckte det igår och tyckte det var lite spännande, i vanliga fall brukar jag ta bort den på sommarn, men i år känner jag att jag kanske borde göra revolt? spara ut den (eller ja, jag tror inte den växer, den bara är där), eller så kanske jag kan fylla i den med mascara. Ställa upp i cirkus? ja skitsamma, men det är kul med kroppsbehåring, särskilt på tjejer, eftersom det är så tabu.

Nej hörrni, nu skall jag och min moppemusche gå och se på film.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Måla den med mascara och extraknäcka på cirkus?

2009-03-29 @ 19:41:20
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Kreten

ja ser den inte ens. borde den inte blekas ist för å framhävas? skumt...

2009-04-02 @ 15:26:47
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0