okänd kille.

spontanryck. Går bort till okänd hane, plats; krogen.

apan: heeeej! Jodu, eh, det är som så att jag och mina vänner där borta (pekar) har suttit och dömt dig lite, bara för skojjs skull, alltså vad du lyssnar på för musik typ. Micke gissade på att du gillade In flames, Alina trodde du gillade Korn, och jag gissar hej vilt på reagge-ska-hållet någonstans. Så, tell me, vad giller du?
okänd kille: -----
apan: ahaaa! Ja men då hade jag ju lite rätt i allafall.
okänd kille: hehe! Vad gillar du då?
apan: gissa!
okänd kille: hm, du ser ut som en glamrockare.
apan: EN GLAMROCKARE? Fan heller, jag är gammel synth-brud! Men så är det väl har jag hört, att alla synth-brudar blir rockers i slutändan. hehehe...eh..
okänd kille: hehe..okej.
apan: tack hej!

Går tillbaka till Alina och Micke.
Alina: ja, men vad lyssnade han på då?
apan: öhh...ja...öhh..
Alina: men du pratade ju med honom för tre sekunder sen!
apan: öh..haha, nej fan, jag minns inte.

Det stör mig faktiskt något enormt att jag vrålglömde. Jag minns verkligen inte alls vad han sa. Däremot minns jag precis resten av samtalet. Fan!
Och förresten, glam-rockare? whatthehell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0